Často kladené dotazy

Sbalitelný obsah

Kde mohu Vaše výrobky koupit?

Jsme pouze internetový obchod, kamennou prodejnu nemáme. V České republice prodáváme naše zboží pouze katalogovým prodejem. Vyberete si zboží z katalogu a pošlete nám objednávku na adresu prodej@wesco.cz. Objednání je jednoduché, zásilka Vám bude doručena přímo na Vaši adresu.

Vybrané výrobky můžete také zakoupit přímo z těchto stránek v sekci Obchod. Dostanete automatické potvrzení o přijetí objednávky. Vyčkejte, až Vás bude zákaznický servis kontaktovat.

Co je Wesco?

Jsme výhradní dovozce francouzské značky Wesco, která vyrábí hračky, hry a vybavení nejen do školek, školních družin, dětských skupin a dalších skupin.

V naší nabídce naleznete nejen produkty navržené a vyrobené značkou Wesco, ale také doplňkové zboží od různých oblíbených a kvalitních výrobců.

Více informací o značce Wesco se dozvíte zde.

Kde si mohu prohlédnout váš katalog?

Celý katalog Wesco naleznete v elektronické podobě zde na webových stránkách
v sekci Katalog.

Veškeré zboží naleznete v hlavním katalogu pro daný rok. Pokud by vás zajímala nějaké konkrétní nabídka, můžete si prohlédnout pár dalších průvodců jako například dětských postýlek, venkovních hraček a vybavení nebo například multisenzorického zboží.

Jak vyhledávat zboží?

V sekci obchod můžete hledat v kolonce s lupou pomocí 5místného katalogového
čísla (bez mezer, například 24362) případně pomocí názvu.

Kde a jak mohu vaše výrobky zakoupit?

Jsme pouze internetový obchod bez kamenné prodejny. Vyberte si zboží z katalogu.
Svou objednávku (včetně 5místného katalogového čísla) nám můžete poslat na
e-mailovou adresu prodej@wesco.cz nebo přímo objednat na těchto stránkách v sekci Obchod. Po dokončení objednávky vás zkontaktuje náš zákaznický servis.

Můžete nás zkontaktovat také telefonicky na čísle 602 864 300,
721 401 005, 725 918 252.

Mohu požádat o cenovou nabídku?

Samozřejmě, stačí zaslat seznam požadovaného zboží včetně 5místného katalogového čísla na e-mail prodej@wesco.cz a cenová nabídka vám bude obratem zpracována.

Jaké jsou možné způsoby platby?

Platba je možná formou faktury. Není-li dohodnuto jinak, faktura má 14denní splatnost. Jako variabilní symbol kupující uvádí číslo faktury. V případě opožděné platby si prodávající vyhrazuje právo účtovat penále dle obvyklých úrokových sazeb.

Prodávající si vyhrazuje právo dodávat zboží registrovaným kupujícím pouze po zaplacení
proforma faktury na základě přijaté objednávky.

Jak zjistím dostupnost produktů?

Dostupnost výrobků je vždy kontrolována po zaslání objednávky případně cenové poptávky. Prodávající si vyhrazuje právo v ojedinělých případech dočasně omezit či zcela ukončit dostupnost výrobků.

V případě, že zboží není dostupné, snažíme se jej doručit co nejdříve po naskladnění.

Jak bude zboží dodáno?

Zboží je dodáváno dopravcem na adresu zadanou v objednávce obvykle do 30-60
pracovních dnů. Tento časový rámec je uveden pouze pro informační účely. Pokud výjimečně nelze splnit dodací lhůtu, bude kupující informován a bude mít možnost objednávku zachovat nebo zrušit. Tento časový rámec není zaručen pro objednávky velkého počtu předmětů nebo výrobků upravených na míru.

Pro dodávky během prázdnin, svátků nebo pro dodávky k určitému datu, doporučuje se odeslat objednávky co nejdříve.

Před registrací objednávky je dostupnost zboží zákazníkovi sdělena.

Jak mohu zboží převzít?

Kupující se zavazuje dodávku za přítomnosti dopravce zkontrolovat (počet
a stav balíků) a podpisem (razítkem) dopravci potvrdit na dodací list, popř.
zaznamenat jakékoliv poškození obalů. Kvůli nároku na reklamaci musí být
jakékoliv nesrovnalosti oznámeny prodávajícímu nejpozději do 3 dnů od přijetí
zboží.

Žádné reklamace (chybějící nebo poškozené balíky) nebudou akceptovány při nedodržení tohoto postupu.

Výjimečně po Praze je možné domluvit osobní předání po předchozí domluvě.

Platím dopravné?

U všech objednávek bude k celkové ceně připočítán poplatek ve výši 200 Kč včetně DPH za manipulaci, balné a dopravu zboží na adresu kupujícího. (Pro zákazníky SR, bude poplatek za dopravu vypočítán dle kalkulace našich smluvních přepravců).  Prodávající si vyhrazuje právo zvolit způsobdoručení (Česká pošta, doručovací služba PPL, kurýr).

Jaká je záruční doba výrobků?

Všechny naše výrobky mají standardní 2letou záruční dobu. Záruka se netýká závad nebo
poškození vzniklých při nevhodném používání. U některých výrobků je záruční doba prodloužena až na 3 nebo více let. Tyto výrobky jsou v katalogu viditelně označeny.

Kde si mohu vaše výrobky prohlédnout či vyzkoušet?

Spoustu našich výrobků můžete vidět u našich partnerů, jako je například PlayWisely, Děti na startu či Creativeword a mnoho dalších.

V tuto chvíli nemáme kamenný obchod nebo sklad, kde byste si mohli zboží prohlédnout.

Kde sídlí vaše společnost?

Společnost Wesko, spol. s r. o., IČ 25057146, zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, vložka C45921. Společnost je registrovaná jako plátce DPH u
Finančního úřadu pro Prahu 5, DIČ: CZ25057146. Firma se zabývá prodejem hraček
a veškerým vybavením pro dětská zařízení jako autorizovaný distributor
společnosti WESCO S.A. pro území České republiky.

Jak řešit reklamaci?

V případě, že nejste spokojeni se zbožím, omylem jste objednali něco, co
jste nechtěli, či jste zboží obdrželi poškozené transportem, kontaktujte náš
zákaznický servis. Zboží poškozené při přepravě Vám bude vyměněno.

Pokud Vám výrobek nevyhovuje, nebo pokud jste udělali chybu v objednávce, požádejte ve lhůtě maximálně 10 dnů od převzetí zboží o jeho výměnu. Zboží musí být v
tomto případě zasláno v originálním obalu. Vice na reklamační podmínky.