doprava a dodání zboží
DOPRAVA A SOUVISEJÍCÍ POPLATKY
• U všech objednávek dodávaných do ČR bude k celkové ceně připočítán poplatek ve výši 200 Kč včetně DPH za manipulaci, balné a dopravu zboží na adresu kupujícího. (Pro zákazníky SR, bude poplatek za dopravu vypočítán dle kalkulace našich smluvních přepravců). Prodávající si vyhrazuje právo zvolit způsob doručení (pošta, doručovací služba PPL, kurýr).
• Nábytek je dodáván nesmontovaný. Ceny nezahrnují žádné montážní služby.
V případě, že bude přepravce dodávat zboží na paletě, přepravce ani prodávající nezajišťuje odvoz palety zpět. Paleta zůstává zákazníkovi.
DODÁNÍ ZBOŽÍ
• Zboží je dodáváno dopravcem na adresu zadanou v objednávce obvykle do 30 - 60 pracovních dnů. Tento časový rámec je uveden pouze pro informační účely. Pokud výjimečně nelze splnit dodací lhůtu, bude kupující informován a bude mít možnost objednávku zachovat nebo zrušit. Tento časový rámec není zaručen pro objednávky velkého počtu předmětů nebo výrobků upravených na míru.
• Pro dodávky během prázdnin, svátků nebo pro dodávky k určitému datu, doporučuje se odeslat objednávky co nejdříve.
PŘIJETÍ DODÁVKY ZBOŽÍ
• Kupující se zavazuje dodávku za přítomnosti dopravce zkontrolovat (počet a stav balíků) a podpisem (razítkem) dopravci potvrdit na dodací list, popř. zaznamenat jakékoliv poškození obalů. Kvůli nároku na reklamaci musí být jakékoliv nesrovnalosti oznámeny prodávajícímu nejpozději do 3 dnů od přijetí zboží.
• Žádné reklamace (chybějící nebo poškozené balíky) nebudou akceptovány při nedodržení tohoto postupu.
Video
Nákupní košík
Váš košík je prázdný
0,00 Kč s DPHMáte dotaz?
Po – Pá 8:30 – 16:30
Bezplatná zelená linka z ČR:
800 080 080
prodej@wesco.cz
Objednávka
Informace
