Často se ptáte

Jak vyhledávat v sekci obchod  ?

V sekci obchod zadejte název nebo katalogové číslo : bez mezer... např. 223100654


Kde mohu Vaše výrobky koupit?

Jsme pouze internetový obchod, kamennou prodejnu nemáme. V České republice prodáváme naše zboží pouze katalogovým prodejem. Vyberete si zboží z katalogu  a pošlete nám objednávku na adresu prodej@wesco.cz. Objednání je jednoduché, zásilka Vám bude doručena přímo na Vaši adresu.

Vybrané výrobky můžete také zakoupit přímo z těchto stránek v sekci Obchod.  Dostanete automatické potvrzení o přijetí objednávky. Vyčkejte, až Vás bude zákaznický servis kontaktovat.


Jak mohu získat váš katalog?

Celý katalog je v elektronické podobě k dispozici zde na webových stránkách,
sekce Katalog.
Katalog v tištěné podobě si můžete objednat na adrese prodej@wesco.cz  nebo telefonicky  na bezplatném telefonním čísle 800 080 080.  Zašleme Vám jej zdarma.


Jaká je záruční doba výrobků?

Všechny naše výrobky mají minimálně 1 letou záruční dobu!
Záruka se týká závad nebo poškození vzniklých při běžném používání výrobků.

U některých výrobků je záruční doba prodloužena až na 3 roky. Takovéto výrobky jsou v katalogu viditelně označeny.


Kde si mohu Vaše výrobky prohlédnout či vyzkoušet?

Přestože prodáváme pouze katalogovým prodejem, jsme si vědomi toho, že je pro Vás, naše zákazníky, důležitá možnost setkat se s našimi výrobky naživo a osahat si je.
Vybrané výrobky si můžete prohlédnout a vyzkoušet  na veletrzích  nebo na veřejných akcích, které pořádáme ve spolupráci s našimi partnery. Akce/veletrhy k nahlédnutí v sekci  Kalendář akcí.

Dále můžete některé z výrobků vidět u našich spolupracujících partnerů , kde slouží v běžném provozu.

Někteří naši zákazníci si objednávají 1 kus na zkoušku, v případě dalšího zájmu si jej objednají  ve větším požadovaném množství - např. židličky nebo postýlky.


Kde je zastoupení Vaší společnosti?

společnost Wesko, spol. s r.o., IČ 25057146, zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, vložka C45921. Společnost je registrovaná jako plátce DPH u Finančního úřadu pro Prahu 5, DIČ:  CZ25057146. Firma se zabývá prodejem hraček a veškerým vybavením pro dětská zařízení jako autorizovaný distributor společnosti WESCO S.A. pro území České republiky.

Adresa: Wesko, spol. s r.o., Mistřínská 393, Praha 5 – Zličín, 155 21


Jak objednám zboží?

Naše zboží můžete objednat několika způsoby:

  • emailem na adrese prodej@wesco.cz
  • na základě vyplněnémho objednávkového formuláře zaslaném poštou na adresu: WESKO, spol. s r.o. – Mistřínská 393, 155 21  Praha 5
  • po telefonu přes naši bezplatnou linku v ČR 800 080 080
  • po telefonu přes náš zákaznický servis 235 318 321, 602 228 768 
  • vybrané výrobky můžete objednat i přímo z těchto stránek v sekci Obchod

    Mohu požádat o cenovou nabídku?

Samozřejmě. Zašlete seznam požadovaného zboží spolu s katalogovými čísly. Cenová nabídka Vám bude zaslána obratem. O cenovou nabídku pište na : prodej@wesco.cz.


Jaké jsou možné způsoby platby?

  • PLATBA

    • Prodávající si vyhrazuje právo dodávat zboží neregistrovaným kupujícím pouze po zaplacení proforma faktury na základě přijaté objednávky. .

    • Není-li dohodnuto jinak, faktura má 14-denní splatnost. Jako variabilní symbol kupující uvádí číslo faktury. V případě opožděné platby si prodávající vyhrazuje právo účtovat penále dle obvyklých úrokových sazeb.


    Jaká je dostupnost výrobků?

VÝROBKY A JEJICH DOSTUPNOST

• Výrobky prezentované v katalogu a na webových stránkách jsou detailně popsány. Nicméně fotografie jsou pouze informativního charakteru a nejsou smluvní. Proto prodávající neručí za případné chyby. Prodávající si vyhrazuje právo v ojedinělých případech dočasně omezit či zcela ukončit dostupnost výrobků.


Jakým způsobem mi bude zboží dodáno a jaká dopravní společnost mi zboží přiveze?

DODÁNÍ ZBOŽÍ

• Zboží je dodáváno dopravcem na adresu zadanou v objednávce obvykle do 21 pracovních dnů. Tento časový rámec je uveden pouze pro informační účely. Pokud výjimečně nelze splnit dodací lhůtu, bude kupující informován a bude mít možnost objednávku zachovat nebo zrušit. Tento časový rámec není zaručen pro objednávky velkého počtu předmětů nebo výrobků upravených na míru.

• Pro dodávky během prázdnin, svátků nebo pro dodávky k určitému datu, doporučuje se odeslat objednávky co nejdříve.

Před registrací objednávky je dostupnost zboží zákazníkovi sdělena.


Jak zboží přebrat a překontrolovat?

PŘIJETÍ DODÁVKY ZBOŽÍ

• Kupující se zavazuje dodávku za přítomnosti dopravce zkontrolovat (počet a stav balíků) a podpisem (razítkem) dopravci potvrdit na dodací list, popř. zaznamenat jakékoliv poškození obalů. Kvůli nároku na reklamaci musí být jakékoliv nesrovnalosti oznámeny prodávajícímu nejpozději do 3 dnů od přijetí zboží.

• Žádné reklamace (chybějící nebo poškozené balíky) nebudou akceptovány při nedodržení tohoto postupu.


Platím dopravné?

DOPRAVA A SOUVISEJÍCÍ POPLATKY

• U všech objednávek bude k celkové ceně připočítán poplatek ve výši 200 Kč včetně DPH za manipulaci, balné a dopravu zboží na adresu kupujícího.  Prodávající si vyhrazuje právo zvolit způsob doručení (pošta, doručovací služba PPL, kurýr).


Jak řešit reklamaci?

V případě, že nejste spokojeni se zbožím, omylem jste objednali něco, co jste nechtěli, či jste zboží obdrželi poškozené transportem,  kontaktujte náš zákaznický servis. Zboží poškozené při přepravě Vám bude vyměněno.
Pokud Vám výrobek nevyhovuje, nebo pokud jste udělali chybu v objednávce, požádejte ve lhůtě maximálně 10 dnů od převzetí zboží o jeho výměnu. Zboží musí být v tomto případě zasláno v originálním obalu. Vice: reklamační podmínky

KontaktFirma WescoPartneři

Wesko spol. s r.o.
Mistřínská 393, 15521 - Praha 5
e-mail: prodej@wesco.cz
Bezplatná linka (ČR): 800 080 080

  • kvalita a bezpečnost výrobků
  • servis pro klienty
  • naše know-how
  • o firmě Wesco
  • svět Wesco
Copyright © 2017 Wesco ČR, Všechna práva vyhrazena, Created by UpFront
WESCO