doprava a dodání zboží

DOPRAVA A SOUVISEJÍCÍ POPLATKY

• U všech objednávek  bude k celkové ceně připočítán poplatek ve výši 200 Kč včetně DPH za manipulaci, balné a dopravu zboží na adresu kupujícího.  Prodávající si vyhrazuje právo zvolit způsob doručení (pošta, doručovací služba PPL, kurýr).

• Nábytek je dodáván nesmontovaný. Ceny nezahrnují žádné montážní služby.

​V případě, že bude přepravce dodávat zboží na paletě, přepravce ani prodávající nezajišťuje odvoz palety zpět. Paleta zůstává zákazníkovi.

 

DODÁNÍ ZBOŽÍ

• Zboží je dodáváno dopravcem na adresu zadanou v objednávce obvykle do 21 pracovních dnů. Tento časový rámec je uveden pouze pro informační účely. Pokud výjimečně nelze splnit dodací lhůtu, bude kupující informován a bude mít možnost objednávku zachovat nebo zrušit. Tento časový rámec není zaručen pro objednávky velkého počtu předmětů nebo výrobků upravených na míru.

• Pro dodávky během prázdnin, svátků nebo pro dodávky k určitému datu, doporučuje se odeslat objednávky co nejdříve.

 

PŘIJETÍ DODÁVKY ZBOŽÍ

• Kupující se zavazuje dodávku za přítomnosti dopravce zkontrolovat (počet a stav balíků) a podpisem (razítkem) dopravci potvrdit na dodací list, popř. zaznamenat jakékoliv poškození obalů. Kvůli nároku na reklamaci musí být jakékoliv nesrovnalosti oznámeny prodávajícímu nejpozději do 3 dnů od přijetí zboží.

• Žádné reklamace (chybějící nebo poškozené balíky) nebudou akceptovány při nedodržení tohoto postupu.

 

 

KontaktFirma WescoPartneři

Wesko spol. s r.o.
Mistřínská 393, 15521 - Praha 5
e-mail: prodej@wesco.cz
Bezplatná linka (ČR): 800 080 080

  • kvalita a bezpečnost výrobků
  • servis pro klienty
  • naše know-how
  • o firmě Wesco
  • svět Wesco
Copyright © 2018 Wesco ČR, Všechna práva vyhrazena, Created by UpFront
WESCO